...HIDUP MASIH PANJANG..SO..ENJOYY...EfaShaari...

FIND

Sabtu, Januari 22, 2011

PLKN Part 1

hmm...sebut aje tentang PLKN..bnyk sangat kenangan tu..aku????siri 2, kumpulan 2, 2005..di sini..bermulanya segala- galanya..tentng pengalamn masuk situ...dan disinilah aku bjumpa dengan orng tsayang..ahahha...sekrg da jadik tunang suda..

hahaha..kalo difikirkan balik..mmg kelako..mcm ni ceritanya..

hari 1, masuk PLKN


aku mmg xpenah bjauhan dr keluarga..tp demi PLKN..aku tpakse..mau nangis oooo....memng berat rasenyer ati nak tinggalkan family..nasib baik aku dpt kat melaka jew..tp jauh gak..kat kem warisan..masjid tanah..hmm..aku btolak dlm kol 10 pg..sampai kat kem..dlm kol 1 kot..hmm..aku sambil dok tunggu..ye la..xde kawan pon yg aku kenal..aku dok tunggu kat sebelah stor..tmpt diorng turunkan aku..sorng lelaki ni..aku ni anti-lelaki..ye la..aku skol all pompuan kat mghs melaka..mamat ni tegur aku..bwk bnyk brang..aku wat bodoh..dlm ati aku..ye la..da le  gemuk..ee..mmg gemuk..ala ala bob lokman gitu..nmpk mcm gatal...haha..dlm ati aku ...ee..xtau ape nak ckp..perasaan benci tu ade..pas tu...hmmmm...

1 ulasan: